Ja! Het is gemakkelijk om over te stappen. Je wordt volledig ondersteund door ons team.
Ons kosteloze implementatie proces duurt gemiddeld twee werkdagen en ziet er als volgt uit: Stap 1: Jullie ontvangen van ons een korte vragenlijst. Aan de hand van de antwoorden ontwikkelen we een eerste versie van het bestelproces. Waar nodig kan deze versie worden voorzien van feedback. Stap 2: We bieden een kennismaking met ons systeem, waardoor jullie zelf gemakkelijk aanpassingen kunnen maken en bezoekers kunnen inchecken. Dit kan telefonisch of op afspraak met 1.5m afstand. Stap 3: Op het moment dat alles gecontroleerd is kan het bestelproces worden geïmplementeerd op jullie eigen website. Dit werkt middels een korte code (iframe) en is met een paar klikken geregeld. De verkoop kan beginnen!
In hoeverre leveren jullie support?
We ondersteunen je graag. Iedere werkdag van 10:00 tot 18:00.
Is het mogelijk om nieuwe functionaliteiten aan te vragen?
Ja, we staan altijd open voor nieuwe verzoeken. Laat het ons weten waar je behoefte aan hebt.
Verkoop
Hoe ziet het bestel proces eruit?
Het bestelproces is simplistisch en volledig aangepast op jouw wensen. Benieuwd naar een kosteloze demo? Neem dan contact met ons op.
Hoe check je bezoekers in?
Je kunt bezoekers snel inchecken met QR-code scanners. Is iemand zijn ticket vergeten? Zoek dan gemakkelijk een ticket op en check de bezoeker handmatig in.
Leveren jullie ook scanners?
Nee, wel kunnen we advies geven over de aanschaf van betaalbare barcode scanners die in harmonie samen werkt met ons systeem.
Hoe ontvangt een bezoeker zijn ticket?
Na betaling ontvangt de bezoekers van ons een mail met daarin de ticket(s). Deze mail stemmen we af op jouw wensen.
Beheer
Hoe ziet de museum-portal eruit?
In de museum-portal kun je alles regelen met betrekking tot je tickets. Benieuwd naar een kosteloze demo? Neem dan contact met ons op.
Kun je zelf activiteiten toevoegen en bewerken?
Ja, via het museum-portal kun je zelf activiteiten toevoegen en bewerken.
Hoe worden bezoekers ingechecked?
Bezoekers kunnen handmatig worden ingechecked vanuit de museumportal of met een barcode scanner die gekoppeld is aan een laptop waar Ticket Innovation Hub open op staat. We werken op het moment aan een iphone/android app waarmee je ook met een telefoon bezoekers kunt inchecken, we verwachten deze eind dit jaar draaiende te hebben.
Nog steeds een vraag?
Laat het ons weten. Ons team staat klaar om jou vragen te beantwoorden.